Friday, February 18, 2011

geram !!!


hari ni i bengang sgt....tu la....susah kn kalau bos ni perempuan....
tak tau napa...if bos perempuan kebanyakan mesti gila kuasa....
bukan i nak mengutuk....tp ni luahan perasaan i la...
rasa marah sangat ...sbb patot nya..dia sebagai org atasan
patot nya cuba faham mcm mna staff dia..masalah ke...
ini tak..buat meeting konon nak bincang masalah la...
konon sesi sharing la...tp jd lain plak...
ye la...bila dia kata A.. semua mesti A...
tak nye nak suara kan pendapat....
kate demokrasi....ni dah mcm diktator dah ni....bukan macam...
tp memang 200% diktator....
padahal...ketua tertinggi pon still leh dgr pendapat....
dia tu stakat ketua unit je dah mcm ketua menteri...huhu...sabar je la...

p/s: manusia ni macam2 ragam kan...tak pe...biarla..terima je la...
yg penting i buat my work....

3 comments:

  1. nasib tak kena masuk meeting td
    kalu tak mesti naya telinga i heheheh

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...ntah pape je..baik tak yah meeting td...

    ReplyDelete
  3. hye dear..

    akak dh receive angpow..thank again

    ni entri tuk u
    http://adyshariz.blogspot.com/2011/02/hadiah-dari-peterekha-yg-tak-di-sangka.html

    TQ again

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...