Tuesday, April 12, 2011

pilihan dalam hidup

hmmm...selama i hidup 24tahun ni....hidup i penuh dgn pilihan...
ye la...dulu mase baby kita memilihkan..susu ape kite nak minum..ye la..
contoh...bg susu A kita muntah kan ...bg susu B..ha bru ade selera...
hehe....pampers pon ade pilihan kan...ye la..dalam x sengaja kita memilih la..
hehe...ok...i dah merapu lak...ye la..
i nak kongsi dgn u all...sbb baru2 ni..hidup i diselubungi dgn misteri eh bukan...pilihan..
ye la..nak pilih ini..pilih itu..kalau salah pilih org ni kecik hati..
kalau pilih org tu...org ni makan hati....mcm2...
kadang2 bila kita dah buat pilihan..tibe2 ade satu perasaan timbul...
mula la pikir...betul ke pilihan kita ni...
mesti korang rasa dgn apa yg i rasa kan?...
eh mesti punya la...semua mesti kene pilih gak..kalau tak bukan manusia nama nya..
hehe....ye la..mcm yg sibuk kat tv3 tu...sayang sarawak...
tu pon melibatkan pilihan ... pilihan raya sarawak..hehe

 hmm..ape pon kuasa memilih di tangan anda...
anda penentu nasib sendiri dan negara..hehe
 hmm..cuma 1 ni je...nak tak nak kene ikut gak...
takda pilihan...kalau tak ikut...
mati la jwb nye...hehe...
ape kah itu?...ha ni dia...


P/S: merepek sbb pening duk pk pilihan yg i kene buat..huhu....

2 comments:

  1. pilihan....benda yg tak leh lari dari kehidupan kita kan?

    ReplyDelete
  2. Dlm apa jua keputusan pilihan mesti kita buat.....Hubby u x blk mengundi ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...