Friday, April 8, 2011

pancit !!!!!.....


huhu....after few years....since 2006...smlm baru i kembali aktifkan diri...
ye la....bz dgn keje....duduk di keliling fail je...
tu yg berat pon naik mcm fail i yg bertambah ni..huhu...
smlm atlast...dapat masuk volleyball..hehe...traning...serius i pancit k...
kejap je dah mcm mandi peluh..then bangun pagi je badan semua sakit2
nak naik tangga rasa mcm naik tangga batu caves je..FUH!..lama dah tak exercise....
so my friends...kalau leh..amek la masa anda utk bersenam...
hehe..anda akan rasa badan anda sihat ..cergas...and.
paling penting rasa muda 10 years...hehehe.....
k la...jom exercise....hehe...

2 comments:

  1. bersenam buat kita rasa fresh..cehh nasihat lak saya ni kan? padahal mcm saya nih dh lama x buat sah2 pancit haha..

    ReplyDelete
  2. Rajinnye dier .. Akak nak exercise ni pun asik tak jadi jeee .. Byk sgt alasan .. huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...