Friday, April 22, 2011

lidah cap ular.!!


hmm..susah manusia ni..kalau dah lidah bercabang kan...
ape kes wei!!...i tak ganggu hidup u..nape u nak sibuk ganggu hidup org...
i ingatkan ..i je yg jd mangsa si lidah bercabang ni..
rupanya...semua nya terbongkar...ramai lagi yg terkena...
udah le...sedar2 la...cuba la matang kan diri tu...
tak dapat ape pon...kate kawan2 i..dapat DOSA lg ade la...
dgn i ni dia nak cri pasal xpe la..mungkin lain bangsa la kot...
tak kan la ko tu racis?...biar betul..tp tak jugak..
sbb dgn bangsa dia sendiri pon dia sanggup menjaja mcm2 gak..
then guna nama i...bgs..tp takpe...walaupun hal ni dah lame..
tp i happy...sbb semalam semua nya dah terbukti...
i x bersalah..so org yg bermasam muka dgn i pon dah bertegur semula dgn i...
semua dah tau...ni semua lidah bercabang punya keje...
all i can say is....plzzz...change urself...u dont need to do that to gain friends...
meraih simpati dgn menjaja cerita tak betul..FITNAH kan tu?...
if still x sedar and x berubah xtau la...so many chances i've given to u...
so if still the same....U GO TO HELL!!...

p/s: dah lame maafkan dia..berjuta kali dah...tp still buat balik...pelik...haih...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...