Monday, March 28, 2011

merajuk dan dipujuk...

hehe..lama je rasa tak buat entry kan,,,
u all mesti pelik kan??..napa merajuk?..siapa pujuk...
hmm....ade la kisah semalam....sepatutnya si dia ni dh janji nak pergi kenduri kawin...
kakak amy kawin...(kenal ke?)..hehe...hmm..kat ijok tau..
i tak pernah pergi ijok..thats why i nak pergi sgt....
tp frust bila mr.peter ni...dia balik lewat dari sepang....kul 3 baru balik...mana sempat  nak pergi ijok tu...
so dia pon pujuk la...we went to kg baru...
makan fish n chips..dia biasa la..makan lamb chop...
serius murah tau kalau banding dgn tempat lain...
korang kene pergi...dekat dgn masjid kg baru tu...
then pi sogo jugak...sanggup dia teman i lama plak tu membelek...
skali dapat la handbag...rm299..dgn kasut rm 128..hehe....
i tak snap lak pic ...ni tgh pakai la ni..hehe...sbb majuk kan..so ni kira terpujuk la jgk..
hehe..ye la..lame dah tak beli handbag n kasut velentino creations...hehe..
best la...today peter pan tu pergi kursus....army pakai bju smart2
dgn tie..hehe..ye la slalu nampak uniform hijau je..hehe...
ish dh merapu lak..
ha tu la cite majuk dan dipujuk....hehe...

p/s: tak tau nak wat entry ape dah...bz memanjang je...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...